Intelege Turbo

  1. Marca autovehicului–model–motor–putere(kw)–ani fabricatie–numarul parte.
  2. Numărul parte sau numărul de OEM (Puncte roz sau albastru)

Nu ezitati sa ne contactati telefonic pentru orice problema, pe care o intampinati.

1. Marca de turbosuflanta: K

2. Marca de turbosuflanta: Mitsubishi

3 Marca de turbosuflanta:GARRETT

4 Marca de turbosuflanta:IHI

5 Marca de turbosuflanta: KKK

6 Marca de turbosuflanta: TOYOTA

 

CUM SI CE FACEM ATUNCI CAND INLOCUIM O TURBOSUFLANTA – TURBINA DEFECTA CU UNA NOUA SAU RECONDITIONATA

La montarea turbosuflantei specialistul ,s-au service-ul care monteaza turbosuflanta trebuie sa respecte urmatoarele reguli tehnice pentru a asigura finalizarea cu succes a operatiei:

Sa verifice functionarea corecta a sistemului de lubrifiere a motorului, acesta incluzand pompa de ulei, racordurile si conductele care asigura circulatia uleiului catre si din turbosuflanta. Presiunea de lucru din sistem trebuie sa fie de minim 4 bari.

Sa se asigure ca circuitele de ulei de intrare si conductele de scurgere sunt curate si fixate corespunzator.

Conductele de alimentare si de scurgere a uleiului trebuie sa fie pozitionate in asa fel incat sa minimizeze transferul de caldura de la galeria de evacuare si de la alte surse de temperaturi ridicate.

Inlocuirea conductelor de intrare este recomandata deoarece acestea sunt adesea astupate cu carbon si particule dure de ulei.

In cazul furtunelor plastice trebuie verificat daca acestea nu s-au intarit sau deteriorat si ca invelisul interior nu s-a subtiat.

In cazul tuburilor de metal, acestea nu trebuie sa fie restrictionate, strangulate sau stricate.

Unele conducte de alimentare cu ulei au garnituri reutilizabile care permit doar repozitionarea furtunului. Trebuie verificata corectitudinea instalarii garniturii, astfel incat sa nu existe fragmente de furtun blocante in ansamblu.

Garniturile de etansare pot cauza probleme atunci cand sunt utilizate necorespunzator in sistemul de admisie sau evacuare al uleiului pentru turbosuflanta. Problemele se identifica in momentul in care garnitura utilizata este extrudata in conductele pentru ulei, conexiunile fiind strangulate. Este interzisa utilizarea siliconului pentru etansarea conexiunilor de intrare si iesire ulei. Cand aceste tipuri de materiale intra in admisia pentru ulei curgerea uleiului catre unul sau mai multe lagare va fi blocata sau intrerupta. Fluxul uleiului si presiunea pot de asemenea forta materialul in lagare, care poate duce la o anumita uzura. In cazul carcasei centrale depunerile se pot extinde suficient pentru a impiedica iesirea uleiului.

Turbosuflanta trebuie pre-unsa avand grija sa nu se blocheze.

Aerul provenit din circuitele deschise trebuie filtrat. Conducta de scurgere a uleiului este lasata deconectata de la turbosuflanta in timp ce motorul este stimulat pana ce uleiul se scurge din carcasa centrala. O scurgere de ulei constanta indica lipsa golurilor de aer in afara sistemului de lubrifiere.

Specialistul trebuie sa se asigure ca lubrifiantul este curat si la nivel optim de operare. Atunci cand este posibil, filtrul de ulei trebuie umplut cu ulei curat pentru a minimaliza timpul de amorsare

Nu ezitati sa ne contactati telefonic pentru orice problema, pe care o intampinati.